Mihaela Grigoriu - „Îmi face plăcere să creez și să mențin relații frumoase cu oamenii.”

Interviu Mihaela Grigoriu

De vorbă cu Mihaela Grigoriu

Mihaela Grigoriu – „Îmi face plăcere să creez și să mențin relații frumoase cu oamenii.”

Care sunt acele câteva cuvinte care te caracterizează?

Sunt foarte organizată, responsabilă, serioasă, promptă și calmă. Nu mă enervez foarte ușor, dar asta nu înseamnă că nu mă enervez niciodată. Încerc să fiu naturală așa cum sunt în viața de zi cu zi, să fiu și la birou. Prefer să spun lucrurilor pe nume, asta sunt, așa mă poziționez, nu fac diferențe între viața personală și cea profesională.

Care este rolul tău actual și care îți sunt responsabilitățile?

Lucrez în departamentul de vânzări, unde sunt Business Development Manager. În momentul de față am un portofoliu de parteneri importanți de tip BPO și activitatea mea presupune să fiu liantul între reprezentanții partenerilor și clienților pe care îi gestionează și colegii din cadrul companiei UCMS by AROBS. Le stau cu drag la dispoziție pentru a-i ajuta să își eficientizeze munca și a răspunde prompt solicitărilor venite din partea clienților.

Cum ai ales acest domeniu pentru cariera ta? Povestește-ne câte ceva despre parcursul tău profesional.

Mie îmi place să comunic cu clienții, iar în toate rolurile pe care le-am avut până în momentul de față am lucrat doar cu clienții. Am început pe o poziție de agent Call Center pe servicii medicale, apoi am făcut trecerea la un magazin online, tot pe partea de suport. După, m-am întors în domeniul serviciilor medicale pe o poziție de Desk Account Manager.

Acolo, țineam legătura cu oamenii din HR de la companiile din portofoliul alocat mie. Ulterior am intrat în lumea HR-ului la o companie care se ocupa de Recrutare și leasing de personal. Aproape toate joburile pe care le-am avut până acest moment au presupus o comunicare cu clientul și îmi face plăcere să creez și să mențin relații frumoase cu oamenii.

Îmi place să cunosc oameni noi, să aflu informații noi, îmi place să socializez și să învăț în fiecare zi multe lucruri, pentru că de la orice om avem câte ceva de învățat. Pe mine m-a atras întotdeauna domeniul vânzărilor, deoarece îmi oferă ocazia de a îmi testa abilitățile de comunicare și de negociere.

Cum ți-ai descrie activitatea zilnică?

Activitatea mea de zi cu zi este destul de variată și implică lucruri precum comunicarea cu clienții și colegii, rezolvarea sarcinilor de serviciu, participarea la întâlniri cu clienții și întâlniri de echipă, organizarea și planificarea activităților viitoare, studiul și învățarea continuă pentru a-mi îmbunătăți abilitățile, dar și gestionarea timpului și a priorităților pentru a putea să ating obiectivele propuse.

Îmi place să am o rutină organizată și să fiu productivă, dar îmi place și să fiu creativă și să găsesc soluții noi și inovatoare pentru problemele cu care mă confrunt. În general, mă străduiesc să fiu eficientă, dedicată și să îmi fac treaba cât mai bine posibil în fiecare zi.

Mihaela G-1

Există un set de valori de care ții cont în activitatea profesională?

Transparență, siguranță, sinceritate. Și bineînțeles, să înțelegi foarte bine nevoia clientului. Cu cât e o comunicare mai bună și transparentă de ambele părți, și există seriozitate, atunci lucrurile funcționează foarte bine. Dar dacă unul dintre cei care poartă un dialog este schimbător în ceea ce privește opiniile de la o zi la alta, pot apărea dificultăți.

Mihaela G-2

Care sunt bucuriile pe care munca ta ți le aduce?

Munca mea îmi aduce multiple bucurii, printre care se numără satisfacția de a rezolva probleme complexe, mulțumirea de la clienți satisfăcuți, oportunitatea de a învăța mereu lucruri noi și de a evolua profesional, sentimentul de împlinire și realizare atunci când îmi ating obiectivele, și nu în ultimul rând, posibilitatea de a colabora cu colegi talentați și de a construi relații profesionale solide.

Acestea sunt doar câteva dintre bucuriile pe care munca mea mi le aduce și sunt recunoscătoare pentru fiecare dintre ele.

Ce nu trebuie să lipsească unei echipe pentru a funcționa cât mai bine?

Trebuie să fim uniți în primul rând, să avem o comunicare eficientă, să ne motivăm unii pe ceilalți, să încercăm să ne ajutăm de fiecare dată când avem nevoie de celălalt, să fim flexibili și să ne adaptăm la schimbările și provocările ce pot apărea în cursul proiectului sau activității desfășurate.

Cum reușești să îmbini viața personală cu cea profesională?

Pentru a reuși să îmbin viața personală cu cea profesională, este important să îmi stabilesc limite clare între cele două și să îmi prioritizez timpul și energia în funcție de nevoile și valorile mele. În viața personală, foarte mult timp îmi este ocupat de activitățile cu copiii. Încerc să fac ceea ce își doresc ei, dar pe lângă asta fac și ce îmi place mie, cum ar fi să „prăjituresc” sau să merg la pescuit.

Care sunt hobby-urile tale?

În timpul liber, îmi place să fac prăjituri și să merg la pescuit. Sunt pasiuni care mă relaxează și mă fac să mă deconectez de la stresul zilnic. Îmi place să experimentez rețete noi de prăjituri și să le împărtășesc cu cei dragi.

De asemenea, pescuitul este o activitate pe care o ador, îmi place să stau liniștită pe malul apei și să savurez liniștea și natura. Aceste hobby-uri sunt modalități perfecte de a-mi petrece timpul liber și de a mă bucura de momente frumoase alături de familie.

Mihaela G-3

Care este ultimul lucru pe care l-ai făcut pentru prima dată?

Cred că m-am dat cu o tiroliană pentru prima oară.